Η κατάσταση με τα κενά στην παράλληλη στήριξη είναι χαοτική εις βάρος της εκπαίδευσης των μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες
Μπορεί να οδεύουμε στο τέλος του δεύτερου μήνα μαθημάτων όμως τα προβλήματα συνεχίζονται με τα κενά σχολεία και ιδίως στην παράλληλη στήριξη να αποτελούν σημαντική «πληγή» για την εκπαιδευτική διαδικασία.
Γονείς καταγγέλλουν ότι η κατάσταση βαλτώνει με εκατοντάδες παιδιά που δικαιούνται παράλληλης στήριξης να χάνουν ώρες μαθημάτων, μένοντας σπίτι και ουσιαστικά να μην λαμβάνουν την εκπαίδευση που αναφαίρετα δικαιούνται. Όπως δηλώνει μαμά παιδιού στο Dnews «Η παράλληλη στήριξη αγνοείται. Δεν έφτανε μόνο αυτό, υποχρεώνουν εκπαιδευτικούς από άσχετες ειδικότητες να «στηρίζουν» τα παιδιά μας μια και δυο ώρες την ημέρα για να μας «χρυσώσουν» το χάπι. Οι υπεύθυνοι πετούν ο ένας το μπαλάκι στον άλλον, βάζοντας στο ζύγι το κόστος με την μόρφωση των παιδιών μας.»
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις ενός εκπαιδευτικού Πρωτοβάθμιας που τονίζει ότι «Δεν καλύπτονται οι διδακτικές ανάγκες των μαθητών που χρειάζονται παράλληλη στήριξη, αφού υπάρχουν λίγοι εκπαιδευτικοί ανά σχολική μονάδα που έχουν αναλάβει αυτόν τον ρόλο και από την άλλη οι μαθητές που χρειάζονται παράλληλη στήριξη θα πρέπει να μοιράζονται τον ίδιο εκπαιδευτικό ταυτόχρονα με άλλους συμμαθητές τους, κάτι που δε συνάδει με το νόημα της παράλληλης στήριξης. Πολλά παιδιά στην Ειδική Αγωγή έχουν μείνει ακάλυπτα. Αυτό πρακτικά σημαίνει το εξής: Αν σε μία σχολική μονάδα έχουμε 10 περιπτώσεις μαθητών με διαγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες, στέλνοντας η κάθε Διεύθυνση 2 με 3 εκπαιδευτικούς Παράλληλης Στήριξης, αναγκαστικά οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει να διαμοιράζονται σε αυτά τα παιδιά, με αποτέλεσμα κανένα από αυτά τα παιδιά να μην καλύπτεται εξολοκλήρου διδακτικά».
Πηγή [dnews.gr]